mandag den 14. august 2017

VIKING JESUS

Jesus er en viking! En af os!
Haleluja
Han er ude med sin økse for at slås
Hot damn danernes land
Jeg er danernes mand
Med rødbedefarvet pas
Så kend jeres plads!

blodblodblodblodblod bliver til vin
Jeg drikker min vin og spiser pap (og det er papvin)
Men nu...
bliver vi omKRANSET AF ØRNE!!!!!



(flashback)
Sørine Gottfredsen kender mig ikke
Hun kender heller ikke Jesus så godt som hun tror
Hun ved ikke at jeg er med Jesus ude og drikke
Vor Herre er min bro og Jesus er min bror



(nutid igen)

MINE ØJNE FORTÆRES DET FØLES SOM SØM DER BLIVER BANKET IND I MINE ARME FUCK FUCK HVOR ER DU VIKING JESUS HVOR ER DU HOLGER DANSKE JEG VAR BARE PÅ UDENLANDSREJSE STILLE OG ROLIGT OG SÅ GØR DE DET HER MOD MIG HVORFOR GØR DE DET  JEG BLIVER KVAST I EN PASKONTROL HVORFOR HAR DU FORLADT MIG AH JEG DØR ÅHH


1 kommentar :