mandag den 5. december 2016

Strombone; om det at strombone

Strombone Strombone Stromboooneee

En snustobak og læber slidt
et hvad, et kvad et skomarskridt

Det værende Strombooone

Jeg gik og gik til jorden var beskidt

Jeg kaldte mig Strombone
Jeg kaldte ud Strombone!
Men atter var der svaaar

Strombone
Strombooone

En verden af idag
En trist og kedelig smag

Strombone

og halve aftners sliiid

Og verden sig spandt
og spillet sig vaaandt

Det kaldtes Strombone
Det gøres Strombone
Det stjal min strombooone

hviler i marken
græder på veeejen
ikke mere strombone

Jeg tabte Strombone
Livet var strombone
imorgen mere strombooone

fin.

5 kommentarer :

  1. hvis man kan melodien er den ret catchy, men jeg kan ikke husk hvad melodien er... den var ret god, hurtig... der var lidt vildt vesten over den.

    SvarSlet
  2. amatør. http://liljemonde.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. jeg er oplyst i mørket.. jeg troede jeg var nær det ubørgørlige, men nej, jeg er stadig sikker

    SvarSlet
  4. Hvad er det "ubørgørlige"? Har jeg lyst til at vide det?

    SvarSlet